torstai 10. huhtikuuta 2014

Perk.....%¤¤#&%¤ tietokoneet!!!!

Että mä vihaan tietokoneita!!!

Mä en ymmärrä niiden toiminnasta mitään.
Meillä tuli tietokoneen vaihto ajankohtaiseksi hiljattain ja mä oon raivotaudin partaalla koko ajan kun en osaa tätä perk konetta käyttää.
Kuvien käsittelyt, pienentämiset jne ei onnistu kun en tajua tätä muka hienoa uutuutta!
Mies parka yrittää auttaa mutta kun ei hänkään osaa näitä mun tarvitsemia juttuja.

Saa nähdä koska seuraavan kerran saan jotain kortteja tänne siirretyksi, en tiedä :(

2 kommenttia:

Vilimarika kirjoitti...

Toivotaan, että löytyy ne tarvittavat jutskat pian. On raivostuttavaa, kun yrittää ja yrittää, eikä vaan mikään toimi.

Tuija Nybergi (Laukas) kirjoitti...

Älä luovuta, kun pääset alkuun, kaikki sujuu leikiten ja löydät varmaan ihan uusia alueita, missä puuhastella.