torstai 17. tammikuuta 2013

Heitettiin kyselyllä!

ViliMarika heitti mua muutamilla kysymyksillä ja pakko kai näihin olis vastata, ei sitä tiedä vaikka joku kyselymörkö muuten tulis ja söis.

1 Mitä söit ja joit viimeksi?

-  Kupin kahvia ja kuivahkon pullasiivun.

2. Mimmoinen kukkaro tai rahapussi sulla on?

- Liian tyhjä! Tai no semmoinen muodoton lompakko missä on kaikenmaailman kanta-asiakaskortteja ym muttei rahaa, jota varten se kukkaro kait pääasiassa kuitenkin on.

3. Luetko kirjoja ja jos niin minkä luit viimeksi?

- Joku dekkari se oli, nimeä en muista. Kirjojen lukeminen on vähän heikkoa mulla nykyään. Näkö on tullut iän myöstä huonommaks ja vaikka silmälasit olen hankkinut, useammatkin jo, niin into kirjoihin ei silti ole palannut, harmi kyllä. Nuorempana tuli luettua tosi paljon.
Siitä olen tosi iloinen ja tyytyväinen että nyt jo aikuiset lapsemme ovat lukeneet pienestä pitäen paljon ja into jatkuu.

4. Mitä katsot telkkarista ?

- Mä olen telkkarin suurkuluttaja! Kaikenlaiset sarjat, leffat, luonto-ohjelmat jne on lemppareita.
Mies tykkää katsella ajankohtaisohjelmia, uutisia ym "fiksumpaa" joten onneksi meillä on 2 telkkaria niin ei tartte tapella mitä katotaan.
Lempisarjoja on esimerkiks Emmerdale (katson aina jos vaan oon kotona), Downton Abbey. Monia englantilaisia poliisisarjoja tulee katsottua samoin amerikkalaisia. Mutta kaikkein paras sarja on Rillit huurussa! Se on ihan hulvaton ja onneksi uusia jaksoja alkoi tulla taas pitkän tauon jälkeen. Jos nauru kerta pidentää ikää niin Rillien ansiosta mun pitäis elää ikuisesti ;)

5. Pieni vihreä mies tulee ja lupaa lahjoittaa sulle yhden huonekalun ilmatteeksi. Itte saat valita, mikä se on?

- Ilman muuta sohva! Vanha on ihan sökö enkä tykkää siinä istua.

6. Minkä värinen tiskiharja sulla on?

- Valkoinen. Minä käytän sitä meillä. Mies laittaa kyllä astiat koneeseen mutta kaikki käsin tiskattavat jää mulle.

7. Siirrytään sitten makkarin puolelle. (älä ny mitään semmosia kuvittele :) Mimmonen tyyny sulla on?

- Mulla pitää olla mahdollisimman littana tyyny! Mä inhoan korkeita ja kuohkeita tyynyjä. Mun niska menee ihan kramppiin jos yritän sellaisilla nukkua. Monta kertaa hotellissa otan puhtaan kylpypyyhkeen ja taittelen sen tyynyksi kun hotellin tyynyt on liian paksuja.

8. Onko sulla tallessa joku lelu lapsuudesta ja jos niin mikä se on?

- Eipä mulla valitettavasti ole niitä juurikaan enää jäljellä. Yksi on ja se on pieni peikko-koristenukke, jonka sain tädiltäni kun olin umpisuolileikkauksessa v 1962. Peikon nimi on "Umppari".

9.Kuka on Mac Gyver?

- Sitä tuli katsottua telkkarista silloin aikoinaan paljonkin. Se oli semmoinen joku agentti, joka pääsi aina pälkähästä  kun osasi rakentaa vaikka pommin pelkästä rannekellosta ja köydenpätkästä ;)

10. Jos sun pitäis syödä viikon ajan yhtä ja samaa ruokaa, niin mikä se olis?

- Jaa-a mikähän se olis, jotain jauheliharuokaa- laatikkoa- keittoa tms varmaan.

11. Jos sulla olis vaan yhtä juomaa aamusta iltaan niin mitä se olis?

- Kahvia varmaan. Se tosin kuluttaa nestettä joten vettä pitäis saada lisäksi. Ilman kahvia en pärjää!

Tässäpä nämä vastaukset mitä äkkiä keksin.

Ilahdutan seuraavia henkilöitä myös samoilla kysymyksillä:

                                                     SannaS
                                                     Hilun nypykät
                                                     Paperiliitin (Riikka)



3 kommenttia:

SannaS kirjoitti...

kiitos kiitos haasteesta!! yritän ensi viikolla päästä palaamaan aiheeseen, kunhan saan tavarat uuteen osoitteeseen... =)

Inspiration, Viltsumari kirjoitti...

hih, tiedä vaikka oliskii mörkö tullut. :) Tai vaikkapa se vihreä ufomies ja vienyt sohvan mennessään, eikä sitä uutta oliskaan tuonut tilalle. ;D

Hilkka kirjoitti...

No voi siun kanssas....yleensähän en tämmösiin vastaa olleskaan....no sinä olet nyt poikkeus---oli niin kivat kyssärit ;-D