perjantai 21. toukokuuta 2010

I love Promarkers # 15

Tähän I love Promarkers  #15- haasteeseen olen tehnyt kortissa olevat isot kukat leikkaamalla Fiskars:n piparkakkureunaisella pyöryläleikkurilla 5 kpl kiiltäväpintaisesta paperista. Sitten olen pistänyt keskustaan reiät ja kiinnittänyt pyörylät haaraniitillä. Sen jälkeen olen rypistänyt jokaisen kerroksen vuorollaan ja muotoillut niistä kukan. Sekavasti kerrottu mutta ehkä ymmärrätte kuitenkin :)
Pikkukukat olen leikannut samoista kiiltäväpintaisista papereista leikkurilla, jonka valmistajaa en muista. Olen taivuttanut jokaista terälehteä sukkapuikolla kaarevaksi.
Kulmat ja valkoiset viivat ovat ääriviivatarroja.


This si my card to the I love Promarkers #15 -challenge.

8 kommenttia:

Karen kirjoitti...

Very pretty, thanks for joining us at I ♥ ProMarkers.
xx

Lorraine kirjoitti...

Lovely flowers. Thanks for taking part at I ♥ Promarkers this week.

Lorraine kirjoitti...

Lovely flowers. Thanks for taking part at I ♥ Promarkers this week.

katesacraftybugger kirjoitti...

very pretty card ,thanks for joining us at I ♥ Promarkers this week.

Anonyymi kirjoitti...

Lovely card and fab flowers. Thanks for joining us at I ♥ ProMarkers. Sue C x

WeirdCat kirjoitti...

A lovely card, thank for joining us at I ♥ Promarkers this week
Ruth x

My name is Wynneth kirjoitti...

What a sweet card :o) Thanks for joining us on I ♥ ProMarkers
hugs
wynneth
x

Hilkka kirjoitti...

Oi mikä ihanuus...harmi kun en ole ehtinyt näitä korttejasi vilkuilla:)
Täytyykin kokeilla noita kukkasia kiiltävillä papruilla kun tulee noin ihania niistä:))Todella ihania alaspäin käännettyinä!!